Jak wyczyścić podsufitkę w samochodzie
Każdy chce, aby jego samochód wyglądał jak...
Martwe firmy samochodowe upadły z wielu powodów. Dla niektórych martwych firm samochodowych był to niewystarczający wybór, dla innych zbyt duży wybór i wysokie koszty marketingu, dla innych krótkowzroczne skupienie się na produkcji pożeraczy gazu, ponieważ konsumenci szybko zmienili swoje priorytety zakupowe na paliwo, a jeszcze inni po prostu obwiniają gospodarkę.
Bez względu na przyczynę bankructwa firmy samochodowej, od czasu powstania motoryzacji były dosłownie tysiące producentów samochodów, którzy zbankrutowali. Duży odsetek tej liczby wynika z faktu, że we wczesnych latach motoryzacji powszechne było, że ludzie produkowali własne samochody w garażu i sprzedawali kilka znajomym i sąsiadom. Ze względu na ogromną liczbę nieistniejących firm samochodowych na całym świecie, zdecydowaliśmy się po prostu sporządzić listę nowszych martwych firm samochodowych (upadających po 1960 roku), z którymi większość ludzi byłaby bardziej zaznajomiona.
Która firma motoryzacyjna jest największą porażką? Cóż, to byłaby dobra debata, ale jednym z bardziej godnych uwagi byłby Edsel. Ford zainwestował znaczne środki w produkcję i marketing tego martwego samochodu, który został natychmiast odrzucony przez opinię publiczną, ponieważ był zbyt drogi i raczej nieatrakcyjny (szczególnie grill). Napisz w komentarzu, którą z upadłych firm motoryzacyjnych chciałbyś przywrócić do życia i dlaczego.
American Motors (AMC) (1966-1987)
Apollo (1962-1964)
Aptera Motors (2005-2011)
Autoette (1948-1970)
Bricklin (1974-1976)
Checker (1922-1982)
Citicar (1974-1976)
Corbin (1999-2003)
Dale (1974)
DeLorean (1981-1982)
DeSoto (1928-1961)
Dovell (około 1980)
Eagle (1988-1998)
Edsel (1958-1960)
Electricar (1950-1966)
Eshelman (1953-1961)
Fiberfab (około 1960)
Fisker (2007-2013)
Frazen (1951-1962)
Gaslight (1960-ok. 1961)
Geo (1989-1997)
Henney (1960-1964)
Hummer (1992-2010)
Imperial (1955-1975, 1981-1983)
International Harvester (1907-1975)
King Midget (1947-1970)
Mercury (1939-2010)
Nu-Klea (1959-1960)
Oldsmobile (1897-2004)
Plymouth (1928-2001)
Pontiac (1926-2010)
Powell (1930-1960)
Rambler (1958-1969)
REO (lub Reo) (1905-1975)
Saab (1937-2012)
Saturn (1985-2010)
Studebaker (1902-1967)
Stutz (1968-1987)
Stutz (1968-1987)
Vector (1971-1999, 2006-2010)
White (1902-1981)
Willys (1916-1918, 1930-1942, 1953-1963)
Handel używanymi samochodami w Polsce jest popularną i często jedyną formą poszukiwania...
Czytaj więcejPOWRÓT DO: Blog Zero to 60 Times Muscle Cars 1969 COPO Camaro - rzadka bestia 1969...
Czytaj więcejPOWRÓT DO: Blog Zero to 60 Times Samochody elektryczne Rivian R1T - doskonały...
Czytaj więcejKażdy chce, aby jego samochód wyglądał jak...
Niewiele rzeczy jest tak irytujących jak...
Dbamy o wydajność Twojego samochodu i Twoje...